Bir mağaza ya da markette her şey ama her şey para harcamanız için tasarlanmıştır. pazarlamacılar daha fazla para harcamanızı sağlamak için koku alma, görme ve işitme duyularınızı kullanırlar. Ama hepsi bu kadar değil. Sıkı tutunun! Mağazalar sizi kandırmak için bazı psikolojik hileler bile kullanırlar. Şimdi bunların en yaygın olanlarına bir göz atalım!
Zaman bilgileri:
- “.99” ile biten fiyatlar 0:30
- Kalp atışından daha yavaş ritimli müzik 0:54
- Pencerelerinde büyük "indirim" ilanları 1:13
- Sadakat kartları 1:29
- İndirimli ürünler 1:43
- İndirim kuponları 2:08
- Sizi şekerle kandırırlar 2:30
- “Süresi sınırlı teklif” 2:50
- Ambalaj hacmini azaltmak 3:05
- Hesaplaması kolay indirimler 3:24
- Parlak renkler 3:45
- Kafa karıştırıcı mağaza tasarımı 4:00
- Pahalı ürünleri göz seviyesine koymak 4:38
- Toplu fiyatlandırma hilesi, 5:24
- Ücretsiz nakliye 5:52
- Garantili geri ödeme 6:08
- Kaba satış temsilcileri 😱 6:27
- Alışveriş sepetlerinin bolluğu 6:44
- “Bir tane al, ikincisi bedava”) 7:10
ÖZETLER:
- Mağazalar, içeride dolaşırken daha fazla zaman harcamanızı sağlamak için kalp atışınızdan daha yavaş ritimli müzikler çalarlar!
- Pazarlama uzmanları insanların zayıf noktalarının farkındadır ve bu yüzden mağazanın vitrinlerine devasa “indirim” yazıları koyarlar
- Mağazaların, tekrar gelmenizi sağlamak için kullandığı bir diğer yöntem de sadakat kartlarıdır
- Sahte kuponlara dikkat edin! İlk bakışta, bunlar paradan tasarruf etmenizi sağlayacak gibi görünürler. Ancak gerçekte, bu kuponlar reklamdan başka bir şey değildir.
- “Sınırlı bir süre için geçerlidir” gibi şeyler gördüğünüzde bunlara kanmayın. Buradaki taktik, teklifin uzun sürmeyeceğine inanırsanız büyük olasılıkla güdüsel davranmanızı beklemeleridir.
- Son zamanlarda aynı fiyata daha az şey alabildiğinizi fark ettiniz mi? Bazı üreticiler ürünün miktarını azaltırken, fiyatını aynı tutarlar
- Pazarlama uzmanları ruh halinize iyi gelsin diye parlak renkler kullanırlar, böylece sizi daha fazla şey satın almaya teşvik ederler.
- Çoğu mağaza ayda en az bir kez ürünlerin yerlerini değiştirir. Perakendeciler, ürünlerini yeniden düzenleyerek mağazanın içinde kafanız karışmış halde dolaşmanıza yol açarlar.
- Mağazalar, ilk başta dikkatinizi çekmesini istedikleri pahalı ürünleri göz seviyenize koyarlar.
- Niyetlendiğinizden çok daha fazlasını harcamanız için mağazalar toplu fiyatlandırma yöntemini kullanırlar.
- En popülerleri “Bir al, ikincisi bedava” ile “Bir al, ikincisi i% 50 indirimli” olarak sunulan satış hileleridir. .
-----------------------------------------------------------
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: https://goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: https://goo.gl/aoVCYZ
5 Dakikada Hallet Kizlar: https://is.gd/9e6Ptf
GERÇEK HİKAYELER: https://is.gd/HpUYgh
Müzik, Epidemic Sound: https://www.epidemicsound.com/
Marketler Daha Fazla Alışveriş Yapmanız İçin Sizi Nasıl Kandırırlar yaratıcılık en güzel hediye apple | |
| 815 Likes | 815 Dislikes |
| 40,156 views views | 1.88M followers |
| People & Blogs | Upload TimePublished on 31 Mar 2019 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét